niedziela, 13 października 2019

Pasta z twarogiem i makrelą


Początkowo do połączenia składników w tej paście podeszłam sceptycznie. Jak to twaróg i makrela? Poczęstował mnie nią pierwszy raz szwagier, a ja mimo obaw spróbowałam. Pycha! Smak mój, gust mój, powtórzę ją w domu! I tak powtarzam czasami do dzisiaj. Zapraszam ciekawych smaku i przepisu do krótkiej lekturki ;)

Składniki:
-1 duża wędzona makrela
-1 kostka twarogu (250g)
-1 mała cebula
-2 nieduże ogórki kiszone
-2 łyżki jogurtu naturalnego
-1 łyżka majonezu
-1 łyżka posiekanego koperku
-sól i pieprz do smaku

Cebulę i ogórki kroję w drobną kostkę. Makrelę obrać ze skóry, usunąć z niej wszystkie ości. Do salaterki wrzucić kostkę sera, rozdrobnić widelcem, pokrojone cebulę i ogórki, makrelę, dodać jogurt, majonez, koperek i przyprawy. Całość wymieszać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz